Polski Związek Motorowy


  • 7 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 do 2000 cm3) - BRAK ZAWODNIKÓW
  • 7 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 pow. 2000 cm3)
  • 7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 1N , 1A
  • 7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2
  • 7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2 Picanto - BRAK ZAWODNIKÓW
  • 7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 3
  • 7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 4 - BRAK ZAWODNIKÓW
  • 7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 5 CUP PL
  • 7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 6
  • 7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 7
  • 7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 8
  • 3 Runda - HOUR RACE
  • 7 Runda - MOTOCITY IS CUP

  • 8 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 do 2000 cm3)- BRAK ZAWODNIKÓW
  • 8 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 pow. 2000 cm3)
  • 8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 1N , 1A
  • 8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2
  • 8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2 Picanto - BRAK ZAWODNIKÓW
  • 8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 3
  • 8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 4 - BRAK ZAWODNIKÓW
  • 8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 5 CUP PL
  • 8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 6
  • 8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 7
  • 8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 8
  • 8 Runda - MOTOCITY IS CUP

  • Ostatnia modyfikacja: 2016-09-04 07:31:22
    Wykonanie : Chrono Poznań TOMEX