Nr | Zawodnik/Competitor Sponsor/Sponsor |
Kierowca/Driver Klub/Club |
Klasa Class |
Pojazd/Make | Czas Time |
km/h | Tren.1 Pract.1 |
Okr Laps |
Tren.2 Pract.2 |
Okr Laps |
|
1 | 23 | KLIMECKI Wojciech | KLIMECKI Wojciech A.Wielkopolski |
DN-2 | Honda Civic | 1:49.823 | 133.8 | 1:49.823 | 5 | ||
2 | 26 | Basenhurt A&T Racing Team | KAŹMIERCZAK Przemysław A.Wielkopolski |
DN-2 | Renault Clio | 1:51.396 | 132.0 | 1:51.396 | 12 | ||
3 | 29 | GAWLAK Tomasz | GAWLAK Tomasz A.Wielkopolski |
DN-2 | Renault Clio | 1:51.422 | 131.9 | 1:51.422 | 12 | ||
4 | 28 | WALKOWIAK Bartosz | WALKOWIAK Bartosz A.Wielkopolski |
DN-2 | Honda Civic | 1:52.788 | 130.3 | 1:52.788 | 6 | ||
5 | 25 | ZAGÓRSKI Krzysztof | ZAGÓRSKI Krzysztof A.Wielkopolski |
DN-2 | Renault Clio | 1:52.829 | 130.3 | 1:52.829 | 13 | ||
6 | 27 | PNIOK Andrzej | PNIOK Andrzej A.Ziemi Tyskiej |
DN-2 | Honda Civic | 1:53.973 | 129.0 | 1:53.973 | 10 | ||
7 | 22 | KRYSMANN Bartosz | KRYSMANN Bartosz A.Wielkopolski |
DN-2 | Renault Clio | 1:54.254 | 128.7 | 1:54.254 | 8 |
Nr | Zawodnik/Competitior Sponsor/Sponsor |
Kierowca/Driver Klub/Club |
Nar Nat |
Pojazd Make |
Punkty Points |
Okr. Laps |
Czas Time |
Kara Pen. |
Najlepsze Best lap |
||
1 | 23 | KLIMECKI Wojciech | KLIMECKI Wojciech A.Wielkopolski |
PL | Honda Civic | 25 | 15 | 27:47.748 | 1:49.064 | 7 | |
2 | 22 | KRYSMANN Bartosz | KRYSMANN Bartosz A.Wielkopolski |
PL | Renault Clio | 18 | 15 | + 27.569 | 1:51.182 | 7 | |
3 | 28 | WALKOWIAK Bartosz | WALKOWIAK Bartosz A.Wielkopolski |
PL | Honda Civic | 15 | 15 | + 29.204 | 1:51.434 | 10 | |
4 | 27 | PNIOK Andrzej | PNIOK Andrzej A.Ziemi Tyskiej |
PL | Honda Civic | 12 | 15 | + 46.663 | 1:52.142 | 7 | |
5 | 25 | ZAGÓRSKI Krzysztof | ZAGÓRSKI Krzysztof A.Wielkopolski |
PL | Renault Clio | 10 | 15 | +1:17.074 | 1:54.515 | 11 | |
6 | 26 | Basenhurt A&T Racing Team | KAŹMIERCZAK Przemysław A.Wielkopolski |
PL | Renault Clio | 8 | 14 | 27:50.699 | 1:51.380 | 5 | |
29 | GAWLAK Tomasz | GAWLAK Tomasz A.Wielkopolski |
PL | Renault Clio | NF | 6 | 11:35.924 | 1:52.009 | 4 |