Polski Związek Motorowy


  • 3 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 do 2000 cm3
  • 3 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 pow. 2000 cm3)
  • 3 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 1N , 1A
  • 3 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2 , 3 ,6 , 7
  • 3 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 4 - BRAK ZAWODNIKÓW
  • 3 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 5
  • 3 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 8
  • 2 Runda - HOUR RACE
  • 4 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 do 2000 cm3)
  • 4 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 pow. 2000 cm3)
  • 4 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 1N , 1A
  • 4 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2 , 3 ,6 , 7
  • 4 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 4 - BRAK ZAWODNIKÓW
  • 4 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 5
  • 4 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 8

  • 3 Runda FIA Central European Zone Endurance Trophy
  • 10 Runda FIA Central European Zone & Circuit Trophy Group Formula E2-2ooo
  • 10 FIA Central European Zone & Circuit Trophy Group E1 2ooo
  • 10 FIA Central European Zone & Circuit Trophy Group E1 +2ooo
  • 11 Runda FIA Central European Zone & Circuit Trophy Group Formula E2-2ooo
  • 11 Runda FIA Central European Zone & Circuit Trophy Group E1 2ooo
  • 11 Runda FIA Central European Zone & Circuit Trophy Group E1 +2ooo

  • Ostatnia modyfikacja: 2015-07-12 08:02:19
    Wykonanie : Chrono Poznań TOMEX